خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تظاهرات مقابل هتل محل اقامت وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو +فیلم

مشرق | بین‌الملل | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 22:00
منابع خبری از تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل هتل محل اقامت وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو خبر دادند.
اسراي،غزه،رژيم،نتانياهو،صهيونيست،حماس،نوار

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی‌ «سما»، ده‌ها نفر از صهیونیست‌ها مقابل هتل محل اقامت آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو تظاهرات کردند.
تظاهرات‌کنندگان خواستار دستیابی به توافقی با حماس برای تبادل اسرای صهیونیست در نوار غزه شدند.
بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان همچنین یک خیابان نزدیک به خیابان النبی - یکی از خیابان‌های اصلی تل‌آویو - را مسدود کردند.
بلینکن امروز در فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
وزارت خارجه آمریکا در این باره اعلام کرد که بلینکن در این دیدار اسرائیل را به استفاده از فرصت شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر حماس برای پایان دادن به درگیری‌ها در غزه ترغیب کرد.
کشته شدن اسرای اسرائیلی در بمباران ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و عدم نرمش نتانیاهو برای انعقاد قرارداد تبادل اسرا با جنبش مقاومت حماس موجی از خشم و نفرت را از وی و کابینه افراطی‌ او به دنبال داشته است.
مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی را سلب کرده و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده‌اند.
این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است.