خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دادگاه‌های صلح در ارومیه آغاز به کار کرد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 22:18
ارومیه- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگاه‌های صلح از امروز اول آبان ماه در مرکز استان آغاز به کار کردند.
دادگستري،صهيوني،عزتي،معاونين،عنايت،مستمر،مؤثر

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی روز سه شنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ارومیه از امروز ارجاع به شعب دادگاه صلح شروع می‌شود و رسیدگی به پرونده‌ها از این طریق در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: مدیران حوزه دادگستری در آذربایجان غربی در هماهنگی کامل با معاونت‌های قوه قضائیه باشند و با برقراری ارتباط مؤثر با آنها کارها را پیگیری و علاوه بر آن امکانات و لوازم مورد نیاز معاونت تحت تصدی خود را هم تأمین کنند.
وی با اشاره به لزوم توجه به پرونده‌های مهم گفت: لازم است معاونین ناظر به صورت مستمر و مداوم بر روند پرونده‌های مهم و خاص حوزه قضائی نظارت داشته باشند تا این پرونده‌ها به بهترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: تعامل و ارتباط مستمر با سطوح مدیریتی قوه قضائیه در رشد و توسعه دادگستری استان مؤثر و نتیجه بخش خواهد بود.
عتباتی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: تبلیغات منفی دشمن صهیونی علیه شهید سنوار بسیار سنگین و گسترده بود اما با عنایت ویژه خداوند متعال این تبلیغات منفی تبدیل به عزتی جاودانی شد و خفت و خواری هر چه بیشتر غاصبان صهیونی را سبب شد و همگان دیدند که عزتی که خداوند عنایت می‌کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود.