خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نخستین برد میلان بالاخره رقم خورد/ نمایش‌های درخشان موناکو ادامه دارد + فیلم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 22:52
دو تیم میلان و کلوب بروخه در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میلان با نتیجه ۳-۱ به برتری رسید.
بازي،دقيقه،ميلان،دروازه،امتياز،گل،بروژ،قهرمانان،ليگ

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم‌های میلان و موناکو حریفانشان را شکست دادند.
میلان که از دو بازی قبلی خود دو شکست متحمل شده بود و بدون امتیاز در جمع تیم‌های قعرنشین بود، امشب در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه سه بر یک کلوب بروژ را شکست داد.
بازی پایاپای آغاز شد و در دقایقی از بازی حتی کلاب بروژ موفق به پیشروی و نزدیک شدن به دروازه میلانی‌ها شد، اما در نهایت این تیم میزبان بود که توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.
در دقیقه ۳۴ پولیشیچ پشت ضربه کرنر قرار گرفت تا توپ را به روی دروازه ارسال کند.
درحالی‌که بازیکنان سرزن میلان آماده زدن ضربه سر بودند، اما سانتر پولیشیچ از همه گذشت و در شلوغی محوطه جریمه مستقیم وارد دروازه شد تا به شکلی غیرمنتظره شاگردان پائولو فونسکا به گل اول برسند.
در ادامه اخراج اونیدیکا در دقیقه ۴۰ کار مهمان را برای جبران نتیجه سخت کرد، اما با این حال آنها توانستند در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی بکشانند.
دقیقه ۶۱ میلان به گل دوم رسید.
روی حرکت انفجاری اوکافور و پاس کاتبک وی، ریندرز دروازه بروخه را برای بار دوم باز می‌کند.
دقیقه ۷۱ گل سوم برای میلان هم به ثمر رسید و باز هم کاتبکی توسط ریندرز به تور دروازه مینوله چسبیده شد.
این هافبک هلندی با دو گلی که در بازی امشب زد، زمینه ساز نخستین برد روسونری در لیگ قهرمانان اروپا شد و این تیم با سه امتیاز حالا تا رتبه هجدهم بالا آمد.
کلوب بروژ هم با سه امتیاز بیست و چهارم است.
در بازی همزمان، موناکو پنج بر یک مهمانش ستاره سرخ بلگراد را در هم کوبید تا با هفت امتیاز موقتا و تا قبل از برگزاری سایر دیدار‌های این هفته، صدرنشین شود.
ستاره سرخ هم بدون امتیاز در قعر جدول ۳۶ تیمه لیگ قهرمانان قرار دارد.