خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صدرنشینی گرجستان و سومی ایران در 5 وزن اول کشتی فرنگی

تسنیم | ورزشی | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 23:30
در پایان رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن اول کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، تیم ایران بعد از گرجستان و ارمنستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن،كيلوگرم،تيم،كيلو،برنز،شانس،فرنگي

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان که از روز گذشته (30 مهر) در تیرانا پایتخت آلبانی آغاز شده است، امشب با برگزاری کشتی‌های پنج وزن دوم تا مرحله نیمه نهایی و معرفی فینالیست‌ها و همچنین پیکارهای فینال و رده‌بندی پنج وزن اول پیگیری شد که تیم کشورمان با محمد ناقوسی در 82 کیلوگرم یک طلا و با دانیال سهرابی و شایان حبیب‌زارع در دو وزن 72 و 97 کیلوگرم صاحب دو نشان برنز شد.
این در حالی بود که تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال کشورمان احمدرضا محسن‌نژاد را هم به دلیل نرسیدن سر وزن از دست داد و با چهار کشتی‌گیر پنج وزن اول را استارت زد.
براساس این گزارش، در پایان کشتی‌های امشب، تیم ایران با 59 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، در حالی که تیم‌های گرجستان و ارمنستان با 75 و 67 امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
در پنج وزن دوم نیز تیم حسن رنگرز با علی احمدی‌وفا در 55 کیلو و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم شانس کسب دو نشان طلا، با یاسین یزدی در 87 کیلوگرم شانس مدال برنز را خواهد داشت و عرفان جرکنی در 63 کیلو و علی اسکو در 77 کیلو نیز با فینالیست شدن حریفان‌شان به گروه بازنده‌ها راه پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام/