خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جاده‌های خلخال سفیدپوش شد/ راهداران در تلاش برای بازگشایی محورها

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 آبان 1403 - 23:40
خلخال- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: بارش اولین برف پاییزی جاده‌های خلخال را سفید پوش کرد که در این راستا راهداران در تلاش برای بازگشایی هستند.
خلخال،برف،ارتفاعات،بارش،شهرستان،ادامه،راهداران

عباس حقی شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های شهرستان خلخال اظهار کرد: شروع اولین برف پاییزی در شهرستان خلخال جاده‌های این شهرستان را سفیدپوش کرد.
وی افزود: به دنبال برودت هوا، بارش برف در ارتفاعات خلخال در محور خلخال به اسالم، خلخال به پونل و روستاهای خوجین، مجره و مناطق منتهی به استان گیلان ادامه دارد.
رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال با بیان اینکه در روستاهای مرتفع بخش شاهرود خلخال نیز بارش برف امروز گزارش شد، ادامه داد: در ارتفاعات پلنگا، روستای لرد و ارتفاعات ماجولان نیز بارش برف را شاهد بودیم که هم اکنون موجی از هوای سرد شهر خلخال را فرا گرفته است.
حقی بیان کرد: به خاطر ادامه بارش برف در ارتفاعات و محورهای مواصلاتی همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی الزامی بوده و حتماً رانندگان و مسافران قبل از سفر با اطلاع از وضعیت جاده از طریق پلیس راه و راهداری و جمعیت هلال احمر به مسافرت ادامه داده و همکاری لازم را با راهداران داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: راهداران به صورت شبانه‌روزی در آماده باش کامل هستند و با عملیات برفروبی و نمک پاشی راه را برای تردد مردم تسهیل و امن می‌کنند.