خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم تاثیرگذاری برنامه‌های کنگره خواهر دباغ در سطح کشور

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 00:52
همدان _ استاندار همدان گفت: برنامه‌های کنگره خواهر دباغ باید به گونه‌ای طراحی شوند که در سطح کشور و استان تأثیرگذار باشد.
دباغ،خواهر،كنگره،جوانان،كمك،آينده،اسلامي،كشور،بانوي

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی بانو مرضیه حدیدچی، اظهار کرد: خواهر دباغ به عنوان یک شخصیت بزرگ مبارزاتی شناخته می‌شود که در طول دوران فعالیت انقلابی خود، با شجاعت و اراده قوی به ترویج ارزش‌های اسلامی و انسانی پرداخته و الگوی بارزی برای نسل‌های آینده است.
استاندار همدان افزود: برخی از جوانان در جامعه احساس بی‌هویتی می‌کنند و به دنبال هویت گمشده خود هستند که برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا و مراسم بزرگداشت شخصیت‌هایی همچون خواهر دباغ می‌تواند به جوانان کمک کند تا با افراد تأثیرگذار کشور و استان خود آشنا شوند و الهام بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: معرفی خواهر دباغ به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی می‌تواند تأثیر بسزایی بر فضای اجتماعی و سیاسی کشور داشته باشد و بررسی زندگی این شخصیت می‌تواند در بحث‌های مدیریتی و اجرایی، الگوهای جدیدی ارائه دهد و به ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی کمک کند.
استاندار همدان افزود: برنامه‌های کنگره خواهر دباغ باید به گونه‌ای طراحی شوند که در سطح کشور و استان تأثیرگذار باشد و برای این منظور؛ باید در انتخاب محتوا، شیوه‌های تبلیغاتی و طراحی پوسترها دقت لازم صورت پذیرد.
ملانوری‌شمسی تاکید کرد: کمیته‌های نظارت و ارزیابی تشکیل شوند تا فعالیت‌ها و برنامه‌های کنگره را به دقت مورد بررسی قرار دهند، این ارزیابی‌ها می‌تواند به بهبود روند برگزاری کنگره‌های آینده کمک کند و نتایج ملموس‌تری را به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: این کنگره می‌تواند تأثیر عمیقی بر نسل‌های آینده داشته باشد و با معرفی شخصیت‌های بزرگ و برجسته، می‌توانیم امید و انگیزه را در جوانان ایجاد کنیم و آن‌ها را به سمت اهداف والای انسانی و اسلامی هدایت کنیم.