خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل کمیته ویژه‌ جهت رفع مشکلات تأمین مالی مصلی

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 00:52
همدان _ استاندار همدان گفت: مقرر شد کمیته ویژه‌ای برای بررسی روش‌های جدید و خلاقانه جهت رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه‌، تشکیل شود.
مصلي،همدان،فرهنگي،اجتماعي،استاندار،نماز،مردمي

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی در بازدید از پروژه مصلی بزرگ همدان، اظهار کرد: مصلی در کنار نقش مذهبی خود، بستر اصلی و مهمی برای سیاست‌گذاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها و امور فرهنگی، مدیریتی و حتی اداری و سیاسی است.
استاندار همدان افزود: این مکان همچنین می‌تواند محوری برای سیاست‌گذاری‌های امور اجتماعی باشد و از این جهت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: مصلی نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در هر استان یا شهر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نه تنها برای اقامه نماز جمعه استفاده می‌شود، بلکه نقشی اساسی در هماهنگی و انجام فعالیت‌های مردمی دارد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، نیاز به مرکزی که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مردم را سازماندهی کند، گفت: به‌شدت احساس می‌شود و این مرکز می‌تواند با همکاری نهادهای مختلف به عنوان یک پایگاه هم‌افزایی برای فعالیت‌های مردمی عمل کند.
ملانوری‌شمسی در ادامه تصریح کرد: مقرر شد کمیته ویژه‌ای برای بررسی روش‌های جدید و خلاقانه جهت رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه‌، تشکیل شود.
وی افزود: مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی می‌تواند با کاهش هزینه‌ها و تسریع در انجام پروژه‌ها به نتایج مثبتی منجر شود.