خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

39 عملیات حزب‌الله علیه اشغالگران در روز سه شنبه - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 02:12
حزب الله لبنان اعلام کرد که روز گذشته در تعدادی کم سابقه به میزان39 مرتبه مواضع ارتش صهیونیستی را مورد حمله قرار داده است.
شهرك،حمله،نظامي،خبر،روز،آويو،تل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان در اطلاعیه‌ای از آمار کم نظیری از تعداد عملیات‌های خود در روز سه شنبه خبر داد و گفت که 39 بار مواضع رژیم صهیونیستی را در نقاط مرزی و در عمق خاک فلسطین اشغالی مورد هدف قرار داده است.
ارتش اشغالگر صهیونیستی در آخرین اطلاعیه خود از هلاکت معاون فرمانده گردان 9308 و یک نظامی دیگر و همچنین زخمی شدن سه نظامی در مرز لبنان خبر داده بود؛ آماری که با سانسور و ملاحظات شدید منتشر می‌شود.
شهرداری شهرک «کریات شمونا» نیز خبر داد که از ساعت 18 به وقت محلی تا بامداد امروز 20 موشک به سمت این شهرک شلیک شده که موجب وارد آمدن خسارات شدید به زیرساخت‌ها و قطع برق در بخش‌هایی از این شهرک شده است.
حزب‌الله روز گذشته چهار تانک مرکاوا را منهدم کرد؛ همچنین شاخص‌ترین حملات حزب‌الله در روز گذشته، حمله به منطقه «قبه نیریت» در حومه تل آویو، حمله به پایگاه دریایی «استیلا ماریس» در شمال غرب حیفا و همچنین حمله به پایگاه «گلیلوت» وابسته به یگان اطلاعات نظامی اسرائیل (8200) در حومه تل آویو بود؛ حزب‌‌الله اعلام کرد که در این حملات از موشک‌های ویژه‌ای استفاده کرده است که اشاره‌ای به نوع آن‌ نکرد.
انتهای پیام/