خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۹٠ شهید دانشجو در استان داریم/ برگزاری اجلاسیه شهدا در آبان ماه

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:37
یاسوج_ رییس کمیته استاید، دانشجویان و دانشگاهیان کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹٠ شهید دانشجو در استان داریم.
سيرت،جاودان،اجلاسيه،دانشگاهيان،شهداي،مقدس،دوران،دفاع

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اجلاسیه دانشگاهیان و شهدای دانشجو ۸ آبان ماه در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.
جاودان سیرت تصریح کرد: تجدید عهد مجدد با آرمان‌های شهدا یک ضرورت است.
وی از حضور مداحان و سخنرانان ملی در این اجلاسیه خبر داد و گفت: اجلاسیه با حضور تمام دانشجویان استان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.
جاودان سیرت با بیان اینکه رشادت‌ها و شجاعت‌های دلاورمردان استان در حافظه دوران دفاع مقدس ثبت شده است، اظهار کرد: این دلاوری‌ها به عنوان افتخارات استان محسوب می‌شود.
جاودان سیرت با اشاره به اینکه بر اساس ارزش‌های دینی و ملی این حرکت بزرگ فرزندان ایران شکل گرفت، تصریح کرد: این حرکت سبب تثبیت ارزش‌ها شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حمایت از مستضعفان و اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم در کنار آزادی و عزت انسان‌ها، از محورهایی بود که برای نجات ملت‌ها از ظلم و استبداد طی دوران دفاع مقدس ترسیم شد.
وی افزود: رشادت‌های دوران دفاع مقدس با الهام از فرهنگ عاشورا شکل گرفت.
جاودان سیرت از تحقق ۲ یادواره بزرگ در راستای اجلاسیه شهدای دانشجویی و دانشگاهیان خبر داد و گفت: تولید محتوا، برگزاری رویدادهای مختلف، سرکشی و چندین محور برنامه محقق شده است.