خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکریم ارباب رجوع در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است و باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد.
ارباب،رجوع،مسگريان،تكريم،احترام،اصل،شهروندان،مديريت

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا ضمن گرامیداشت سالروز ۳۰ مهر سال ۵۷ و شهادت دانش آموزان در این روز، اظهار کرد: نهادینه شدن اصل احترام و تکریم ارباب رجوع، اخلاق گرایی، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق اداری در برابر شهروندان از شاخص‌های با اهمیت و مد نظر در مدیریت شهریست.
وی افزود: رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در مبحث مدیریت شهری که ارتباط مستقیمی با شهروندان نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد.
مسگریان در ادامه اظهار کرد: گاهی مشاهده می‌شود ارباب رجوع با بی‌مهری کارمندان مواجه می‌شوند که این از نظر قانونی درست نیست و تخطی از قانون است بر این اساس کارکنان وظیفه دارند با روی خوش و احترام پاسخگویی ارباب رجوع باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کارمندان شهرداری باید سعی کنند در اسرع وقت درخواست‌ها و مطالبات ارباب رجوع را پیگیری و انجام دهند، گفت: نباید مردم در مشکلات بروکراسی اداری معطل شوند.
مسگریان در پایان سخنان خود تصریح کرد: مدیریت شهری همدان با تمام توان، حمایت کارکنان خود و پیروی از اصل طرح تکریم و احترام ارباب رجوع، سعی در ارائه خدمات به بهترین نحو به مراجعه کنندگان را دارد، که با تأسی بر این اصل بتوان شایسته‌ترین خدمات در خور شهروندان را ارائه کند.