خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غارعلیصدر به صورت تخصصی پاکسازی شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
همدان _ مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر با حضور غواصان متخصص انجام شد.
غار،عليصدر،زيست،شركت،غواصان،حضور،سياحتي،صيانت

به گزارش خبرنگار مهر، کریم ملکی پیش از ظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر با حضور غواصان متخصص انجام شد.
وی تاکید کرد: این عملیات چند ساعته به همت شرکت سیاحتی علیصدر و با همکاری و حضور غواصان هیأت نجات غریق و غواصی مریانج انجام و زباله‌های احتمالی از مسیرهای داخل غار جمع آوری گردید.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: هر ساله با حضور غواصان متخصص نسبت به جمع آوری زباله‌های احتمالی و پاکسازی فضای زیر آب در غار علیصدر اقدام می‌نمائیم.
این کار بصورت کاملاً تخصصی و با به بکار گیری تجهیزات لازم انجام می‌گردد.
وی افزود: صیانت از زیست بوم غار علیصدر اولویت اصلی شرکت سیاجتی علیصدر است و همواره تمام تلاش مجموعه بر حفظ محیط زیست و نگهداری غار می‌باشد.
همکاران ما در شرکت آموزش‌های لازم برای حفاظت از غار را گسب کرده و همت خود را بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با رعایت تمامی اصول زیست محیطی به کار بسته‌ایم.
ملکی همچنین گفت: در راستای صیانت از زیست بوم غار علیصدر، برنامه مبارزه با تشکیل و رشد خزه‌ها با استفاده از محلول پاشی سازگار با محیط‌زیست مطابق با استاندارهای جهانی با همکاری و مشاوره اساتید دانشگاه بوعلی سینا (پروفسور خانجانی) و همچنین هوشمندسازی روشنایی و تغییر طیف نوری پروژکتورهای داخل غار، جهت کنترل گرما و نور انجام پذیرفته است.
غار