خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیانیه مجمع همیاران مدیریت زنان در پی شهادت معصومه کرباسی

تسنیم | اجتماعی و حوادث، فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
مجمع همیاران مدیریت زنان در پی شهادت معصومه کرباسی بانوی ایرانی و همسرش به دست رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.
بانوي،زنان،آرمان،شهادت،همسر،ملت،علمي،ايراني،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن بیانیه آمده است:
باسمه تعالی
شهادت مظلومانه بانوی ایرانی، معصومه کرباسی، به همراه همسر گرامیش به دست جوخه‌های ترور رژیم ددمنش صهیونیستی، نمادی افتخارآمیز از حضور همیشگی زنان سرزمینمان در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
این بانوی گرانقدر و همسرش که هر دو از نخبگان علمی بودند، پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف در کنار رزمندگان مقاومت، سرانجام پاداش خویش را گرفتند و خون خود را نثار آرمان فلسطین کردند.
جا دارد که ملت انقلابی ایران یاد و نام اولین شهیده ایرانی آرمان قدس را با شکوه هرچه تمام‌تر پاس دارد و الگوی زیست قهرمانانه او را سرمشق خانواده‌های اصیل و شریف وطنمان قرار دهد.
ای کاش نهادهای متولی امور زنان در جمهوری اسلامی به جای تجلیل از کسانی که سالیان سال در محافل علمی این کشور عهده‌دار پیاده‌سازی‌ نظریه‌های خانمانسوز غربی بوده‌اند، همّ خود را بر جامعه‌پذیری بانوانی قرار می‌دادند که صلاحیت کافی برای این گونه بزرگ‌داشت‌ها را دارند.
مجمع همیاران مدیریت زنان شهادت این بانوی مجاهد و همسر بزرگوارش را به دو ملت بزرگ ایران و لبنان تبریک و تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال نصرت و‌پیروزی جبهه حق و محو و نابودی شیاطین عالم را خواستار است.
انتهای پیام/