خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نشست هم‌اندیشی استانداران سابق و جدید همدان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
نشست هم اندیشی استانداران سابق همدان با حمید ملانوری شمسی استاندار جدید در همدان برگزار شد.
استانداران،همدان،تجربيات،استاندار،استان،گذشته

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمید ملانوری‌شمسی امروز در نشستی صمیمی با استانداران ادوار گذشته پایتخت تاریخ و تمدن ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست که بیش از 10 نفر از استانداران ادوار گذشته همدان همچون سید سعید شاهرخی، رضا سپهری، علی اصغر زبردست، علی دانش منفرد، محمدصالح مدرسه‌ای و غیره حضور داشتند و در این نشست مورد ظرفیت‌ها، مسائل و چالش‌های استان بحث و تبادل نظر شد.
انتقال تجربیات سایر استانداران به لهونی استاندار جدید کردستان مهم‌ترین هدف برگزاری این جلسه بود.
ملانوری شمسی استاندار همدان در این نشست ضمن قدردانی از حضور استانداران سابق گفت: آماده استفاده از تجربیات استانداران سابق در راستای توسعه استان است.
همچنین تجربیات گذشته در مدیریت استان همدان مطرح و بر اهمیت هم‌افزایی و استفاده از تجربیات حاضرین در راستای رشد و توسعه استان تأکید شد.
به گزارش تسنیم، حمید ملانوری شمسی استاندار جوان همدان، متولد سال 1351 و اصالتا کرمانی است که پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور و استاندار خراسان جنوبی شناخته شده و در جایگاه‌های مختلف قعالیت داشته است.
انتهای پیام/