خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جبهه مقاومت با کمترین تجهیزات در برابر دشمن مقاومت می‌کند

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
سنندج_رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جبهه مقاومت با کمتر نیرو و تجهیزات و فناوری روز و تنها با اراده در مقابل ارابه‌های جنگی بی‌وجود انسانیت قرار گرفته است و مقاومت می‌کند.
خدمت،جهادگران،زهرايي،جهادي،سازندگي،بسيج،قرار،كشور،تمدن،جبهه، ...

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره جهادگران در سنندج اظهار کرد: خدمت بی‌منت جهادگران و عدم کوتاهی جهادگران در ارائه خدمت صادقانه ارزشمند است.
وی افزود: جهادگران هرچه خدمت بیشتر انجام دهند، باز هم خود را بیشتر مدیون به مردم احساس می‌کنند و این جای قدردانی دارد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: جهادگران باید بر خود مفتخر باشند که در جای درست قرار دارند، چرا که نبرد امروز جبهه حق علیه استکبار و یک نبرد تمدنی از نوع اعتقادی و ایدئولوژیک است.
زهرایی بیان کرد: جهادگران خدمات و کارهای خود را تقلیل نکنند خدمات را محدود بین دو کشور و مذاهب ندانند و در جغرافیا نیاورند و مذهب را دخالت ندهند.
وی تصریح کرد: در نبرد تمدنی که شکل گرفته و نبردی بین انسان و چیزی کمتر از حیوان است، حق هرچند کم باشد اما پیروز میدان است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: انسان دارای ویژگی محبت، انس و خوبی کردن و بخشندگی است و اگر فارغ از آن باشد به کمتر از حیوان می‌رسد که در متن صریح قرآن به آن اشاره شده است.
زهرایی بیان کرد: این متوحش‌ها که مدرسه را مورد هدف، قرار می‌دهند به مادر و کودک بی دلیل و بی دفاع حمله‌ور می‌شوند و آنها را شهید می‌کند و با خوی ددمنشی جنگ می‌کنند در زمره آدمیت نیستند.
وی اظهار کرد: تمامیت حق و محبت و انسانیت در طرف دیگری است که با دشمن حیوان صفت موازنه ندارد و حق به لحاظ کمیت در میزان کمی قرار دارد و حتی در طول تاریخ هم همین بوده از زمان هابیل و قابیل که حسد و بخل، کینه و کتمان باعث شهادت برادر به دست برادر شد.
زهرایی اذعان کرد: اوج حیوان خویی در واقعه عاشورا بود که ۷۲ تن انسان در مقابل لشکر ۳۰ هزاری نفری قرار گرفت و امروز هم همین است؛ جبهه مقاومت با کمتر نیرو و تجهیزات و فناوری روز و تنها با اراده در مقابل ارابه‌های جنگی بی‌وجود انسانیت قرار گرفته است.
افزایش شور حسینیان جهان بیانگر صبر و مقاومت است
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اراده مردم غزه با ۶۰ هزار شهید همچنان می‌مانند و ایستادگی می‌کنند و امروز بر شور حسینیان جهانی افزوده می‌شود و این نتیجه صبر و استقامت است.
زهرایی یادآور شد: پیروزی هزینه دارد و در طول زمان پیروزی جریان بود که هزینه داد و ایستاد تا به پیروزی برسد.
وی اذعان کرد: جای گروه‌هایی جهادی در این تمدن چیست؟
در تمدن نوین اسلامی جریان مولود انقلاب برای شروع تمدن سازی ایفای نقش گروه‌هایی جهادی است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی مولود انقلاب است که فناوری نوین این انقلاب قدرت نرمی است که سرمایه انقلابی و یک رهبر و یک جهادگر را تعلیم می‌دهد.
زهرایی ادامه داد: هدف بزرگ‌تر گروه‌هایی جهادی خدمت بی منت در طول مرزهای جغرافیای است و خدمات جهادگران اثر دارد ولی مؤثر آن چیز دیگری است که خود شخصی که خدمت کرده و خدمت رسانی انجام داده به گفته مقام معظم رهبری شعف بیشتری دارد.
وی تصریح کرد: جوان جهادگر به لحاظ تفکر و عمل جهادی و نه لحاظ سن به یک پیامد غایی رسیده که از سیم خاردار نفس عبور و به دیگرسازی رسیده است.
شهید سلیمانی جبهه مقاومت را ساخت
وی بیان کرد: جبهه مقاومت را شهید قاسم سلیمانی ذره ذره ساخت و جبهه سازی واحد را انجام داد و الزام از قرار گرفتن در کنار هم خارج از مرز و فارغ از دین برای مقابله با شیطان است.
زهرایی بیان کرد: تمدن سازی جریان جهادی یک اقدام است که گروه‌هایی جهادی ناچارا به انجام آن هستند و آدمی که در تمدن سازی نوین خدمت کند از شجاعت برای مطالبه گری، و رشادت برای رسیدن به شهادت طلبی بهره می‌برد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: جهادگران سرمایه، برای انقلاب تولید کنند و خدمت رسانی آنها اثری است که باقی می‌ماند و باید بدانند در این مسیر برای رسیدن موانع زیادی هم وجود دارد و کار جهادی یک دریای بی‌کران از کار و خدمت است.