خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرزندآوری عمده‌ترین ملاک افزایش نشاط و امید به زندگی است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
کوهرنگ-مدیر شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ گفت: فرزندآوری مهم‌ترین و عمده‌ترین ملاک افزایش نشاط، امید به زندگی والدین و دیگر اعضای خانواده است.
سقط،جنين،عمدي،عوارض،جمعيت،هدف

علی سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هدف از تشکیل کارگروه پیشگیری از سقط عمدی جنین حمایت از جوانی جمعیت و با هدف آموزش‌، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درخصوص عوارض سقط جنین درمادران باردار است.
وی افزود: جمعیت، یکی از پایه‌های اصلی قدرت، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده در جامعه است.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ با اشاره به ملاک‌های جامعه جوان ادامه داد: فرزندآوری مهم‌ترین و عمده‌ترین ملاک افزایش نشاط، امید به زندگی والدین و دیگر اعضای خانواده، رشد شخصیت، حس علاقمندی، ارزشمندی، گسترش ارتباطات و افزایش حس تعامل، همدردی و پایداری خانواده و جوامع است.
سلجوقی عنوان کرد: هدف از کارگروه پیشگیری از سقط عمدی جنین حمایت از جوانی جمعیت، آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی از عوارض سقط جنین در مادران باردار با استفاده شیوه‌های مؤثر مشاوره‌ای چهره به چهره و فردی جهت تغییر نگرش و رساندن آنان به سطوح بالای شناختی تجزیه و تحلیل و ارزشیابی عوارض و عواقب ناشی از اقدام به سقط عمدی جنین است.