خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام قدردانی سرایا القدس برای رزمندگان حزب‌الله - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
یکی فرمانده سرایا القدس اعلام کرد ما افتخار می کنیم که جزء محور مقاومت وفادار به فلسطین هستیم و به برادرانمان در حزب الله می گوییم، شما ناله دشمن را در شمال و مرکز فلسطین بلند کرده اید و ما کنار هم با خون و آتش، وحدت میادین را به تصویر می کشیم.
دشمن،فلسطين،القدس،شدت،تسنيم،برادرانمان،بجنگيم،سركردگان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از فرماندهان سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در پیامی برای رزمندگان حزب الله اعلام کرد که ما با وجود محاصره خفقان آور و شدت بمباران‌ها و همه شرایط سخت امنیتی، حتی یک لحظه از آمادگی و تجهیز خود در زیر زمین و بالای آن برای نبرد با دشمن باز نایستادیم، چون تصمیم گرفته بودیم تا آخرین نفس با دشمن بجنگیم.
وی تاکید کرد: ما از اینکه جزء جدا نشدنی محور مقاومتِ وفادار به فلسطین و مقدسات آن هستیم، احساس غرور و افتخار می‌کنیم و در کنار یکدیگر نقش‌های خود را تکمیل می‌کنیم و با اطمینان و استواری به سمت هدف مشترکمان که قدس و فلسطین آزاد است، حرکت می‌کنیم.
این فرمانده سرایا القدس افزود: در ادامه به برادرانمان در حزب‌الله می‌گوییم که ما با خون و آتش در یک صحنه قهرمانانه، وحدت میادین را به تصویر می‌کشیم.
امروز دشمن صهیونیستی از شدت رگبار موشک‌های شما در شمال و مرکز فلسطین اشغالی فریاد می‌زند و ما در حال نابود کردن سرکردگان و نظامیان صهیونیست در جنوب فلسطین هستیم.
وی در پایان گفت: دشمن جنایتکار نباید چیزی جز مبارزه از ما انتظار داشته باشد، هر سرزمینی تنها متعلق به اهالی خود آن است و ما هرگز از حقوق خود دست نمی‌کشیم و با یاری خداوند هرگز شکست نخواهیم خورد.
انتهای پیام/