خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمیته داوران هیئت بسکتبال استان تهران در صف اهدای خون

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 13:49
رئیس و جمعی از داوران و اعضای کمیته داوران هیئت بسکتبال استان تهران با هدف نجات جان بیماران به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.
خون،اهداي،بسكتبال،سلامتي،داوران،ورزش،استان،تهران

به گزارش خبرگزاری تسنیم استان تهران، همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش و در اقدامی انسان دوستانه و نجات بخش، رئیس و جمعی از داوران و اعضای کمیته داوران هیئت بسکتبال استان تهران به پویش اهدای خون ورزشکاران پیوستند.
حبیب کاظمی؛ رئیس کمیته داوران هیئت بسکتبال استان تهران با شرکت بر در این پویش، با تأکید بر ارزشمند بودن اهدای خون، گفت: وظیفه هر انسانی کمک به همنوع خود است و اهدای خون یکی از آن مسائل حیاتی بود که به‌عنوان بخشی از خانواده بزرگ ورزش، تصمیم گرفتیم در قالب مسئولیت اجتماعی خود به آن عمل کنیم.
جواد مرادی داور بین‌المللی و کمیته مسابقات هیئت بسکتبال استان تهران نیز افزود: تلاش برای نجات جان انسان‌ها ارزشمندترین کاری است که می‌توان انجام داد و خوشحالم داوران بسکتبال در کنار دیگر ورزشکاران و قهرمانان، روحیه پهلوانی و انسان‌دوستانه خود را نشان دادند.
همچنین میرزایی معاون اجتماعی سازمان انتقال خون با دعوت از ورزشکاران و ورزش دوستان برای پیوستن به این پویش در مراکز اهدای خون سراسر کشور ابراز داشت: ورزش مایه سلامتی است و سلامتی و خودمراقبتی لازمه اهدای خون است و همان‌طور که یک ورزشکار از سلامتی خود مراقبت می‌کند اهدا کننده نیز با خودمراقبتی هم برای سلامت خود هم تعهدی که برای سلامتی دریافت‌کننده خونش دارد، برنامه‌ریزی می‌کند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت الگو قراردادن جوانان سالم و مسئولیت‌پذیر ورزشکار و مدال‌آور کشور که خیلی از آنها سفیران اهدای خون نیز هستند گفت: جوانان می‌توانند این مناسبت را با الگو قراردادن قهرمانان محبوب وزنان و مردان ورزشکار اخلاق‌مدار کشورمان، روز اولین اهدای خون قرار دهند و آن را در تقویم زندگی‌شان برای همیشه ثبت کنند.
انتهای پیام/