خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بنیاد مسکن قم ۷ هزار و ۵۳۵ پروژه در دست اجرا دارد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:31
قم- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: این بنیاد در حال حاضر اجرای ۷ هزار و ۵۳۵ پروژه را در دست اجرا دارد که یک هزار و ۱۷ واحد به اتمام رسیده است.
قم،بنياد،مسكن،انقلاب،استان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اطهری ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حال حاضر اجرای هفت هزار و ۵۳۵ پروژه را در دست اجرا دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم بیان کرد: پروژه‌های اجرایی در قالب ۸ محور هستند که از مجموع پروژه‌های جاری یک هزار و ۱۷ واحد به اتمام رسیده است.
وی ابراز کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم سعی دارد تا پایان سال جاری زیر ساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن را فراهم کند تا متقاضیان با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.
اطهری ادامه داد: در صدد هستیم تا ۴۶۷ واحد تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و فراهم شدن زیر ساخت‌های دو سایت طایقان و ۲۲ هکتاری در دستورکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم قرار دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: ۱۳۴۰ واحد از سایت ۱۷ هکتاری استان قم رو به اتمام است و سایر پروژه‌ها نیز در حال بهره برداری هستند.
وی خاطرنشان کرد: ساخت نمای ساختمان سایت‌ها در استان قم با کمبود گروه‌های مجهز و نیروی کار مواجه است و تأمین مصالح سازه‌ها با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.