خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌اندازی پیست استاندارد تنیس در استان بوشهر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:31
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تجهیز و راه اندازی پیست استاندارد تنیس در استان خبر داد و گفت: 4 زمین مجهز و استاندارد تنیس در دشتستان، بوشهر، گناوه و جنوب استان بوشهر ایجاد می شود.
استان،بوشهر،ورزش،تنيس،هيئت،جذب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، یاسر جمالی ظهر امروز در نشست با رئیس و اعضای هیئت رئیسه تنیس استان بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس ماهینی در این هیئت اظهار کرد: ورزش علاوه بر اینکه موجب تندرستی و سلامتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، شور و نشاط و انرژی را به جامعه‌ تزریق می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: اگر حتی یک ورزشکار جدید نیز بتوانیم جذب کنیم، حرکتی جهادی و ارزشمند است و مدیران هر بخشی در ورزش باید در مسیر جذب جوانان اهتمام ورزند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از ایجاد 4 زمین مجهز و استاندارد تنیس در استان بوشهر خبر داد و ابراز کرد: با همکاری هیئت تنیس، این زمین‌های ورزشی در برازجان،‌ بوشهر، گناوه و جنوب استان احداث و تجهیز می‌کنیم و علاوه بر آن در جنوب استان نسبت به تجهیز زمین‌های موجود نیز اقدام می‌شود.
علی ماهینی رئیس هیئت تنیس استان بوشهر نیز با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: گسترش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و جذب جوانان به ورزش اهمیت زیادی دارد و برای این مهم اهتمام می‌ورزیم.
وی افزود: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت برای توسعه‌ ورزش تنیس در استان پیش‌بینی شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/190