خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روزنامه‌نگاران الجزایری:جنایات صهیونیست‌ها نباید مخفی بماند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:31
روزنامه نگاران الجزایری تلاش رسانه های بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات نظامیان صهیونیستی در نوار غره را محکوم کردند.
غزه،نوار،صهيونيستي،خبرنگاران،روزنامه،الجزايري،الجزاير،نگاران ...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بافرا رسیدن روز ملی خبرنگار در الجزای، روزنامه نگاران و خبرنگاران این کشور با تجمع در خانه مطبوعات الجزایر با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند و یاد و خاطره خبرنگارانی که در جریان حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند گرامیداشتند و برای شادی روح این شهدا فاتحه خواندند.
در جریان حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه ( 15 مهر 1402 تاکنون ) 177 خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.
در این تجمع سرود ملی الجزایر و فلسطین پخش شد.
سپس روزنامه نگاران و خبرنگاران الجزایری سیاه نمایی رسانه‌های بین‌المللی و سرپوش گذاشتن بر جنایات نظامیان صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.
به نوشته روزنامه الجزایری«خبر امروز» در این مراسم «سلیمان عبدوش» رئیس خانه مطبوعات الجزایر گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات وحشیانه خود علیه خبرنگاران فلسطینی می‌کوشد صدای خبرنگاران را خاموش کند ، و با سرپوش گذاشتن بر حقایق جاری در غزه، جنایات خود را از چشم جهانیان پنهان کند.
وی از روزنامه نگاران و خبرنگاران الجزایری خواست از همکاران فلسطینی خود حمایت کنند و از جامعه جهانی، سازمان ملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشر بخواهند تدابیری فوری برای متوقف کردن جنایات ارتش صهونیستی در نوار غزه اتخاذ کنند و هرچه سریع‌تر عاملان چنین جنایاتی را به مجازات برسانند.
در تجمع روزنامه نگاران الجزایری مقامات فلسطینی مقیم الجزایر به همراه شماری از سیاستمداران این کشور حضور داشتند.
در جریان حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی به نوار غزه، 42 هزار و 718 فلسطین شهید شدند که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند.
انتهای پیام/