خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشکده پرستاری شیروان به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء پیدا کرد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:37
بجنورد _ نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده پرستاری شیروان با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مستقل ارتقاء یافت.
دانشكده،شيروان،بهداشت،پزشكي،بودجه،درمان

عباس قدرتی گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم فعالان اجتماعی و کارکنان حوزه بهداشت و درمان، بحث ارتقای دانشکده پرستاری شیروان و استقلال این دانشکده بود.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده بالاخره موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اخذ نمودم و بدین ترتیب دانشکده علوم پزشکی شیروان تأسیس خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بلافاصله پس از اخذ دستور وزیر بهداشت و با توجه به اهمیت موضوع، جلسه‌ای با دکتر پورمحمدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد که وی نیز با همراهی خود دستور اختصاص ردیف بودجه مستقل برای دانشکده علوم پزشکی شیروان را صادر کرد.
قدرتی افزود: بدین ترتیب دانشکده علوم پزشکی شیروان در لایحه بودجه ردیف مستقل خواهد داشت و با افزایش رشته‌های مورد پذیرش و استخدام اعضا جدید هیأت علمی، تحولی ارزشمند در حوزه زیرساخت و نیروی انسانی بهداشت و درمان شهرستان رخ خواهد داد.