خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نوزدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران در سیرجان آغاز به کار کرد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:44
سیرجان_نوزدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران در شهرستان سیرجان آغاز به کار کرد.
هوش،مصنوعي،هوشمند،كنفرانس،صنعتي،سيرجان،انرژي

به گزارش خبرنگار مهر، در این کنفرانس دو روزه که به منظور پیوند متخصصین سیستم‌های هوشمند در حوزه انرژی و صنعت به میزبانی دانشگاه صنعتی سیرجان در محل گهر پارک در حال برگزاری است آخرین یافته‌ها و دستاوردهای هوش مصنوعی و زمینه‌های کاربردی سیستم‌های هوشمند در حوزه‌های انرژی، صنعت و معدن ارائه می‌شود.
محمدجواد محمود آبادی، دبیر برگزار کننده این همایش و رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: این کنفرانس به منظور گردهم آوردن محققان و نخبگان و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته‌های جدید تحقیقاتی و صنعتی در زمینه سیستم‌های هوشمند از طریق ارائه مقالات و سخنرانی‌های کلیدی ترتیب داده شده است و امید است این رویداد به بزرگترین گردهمایی صاحب نظران سیستم‌های هوشمند در ایران تبدیل شود.
در این کنفرانس که تا فردا شب ادامه دارد شخصیت‌ها و کارشناسان مطرح کشور در حوزه هوش مصنوعی یافته‌ها وتحقیقات خود را در حوزه‌های ورود هوش مصنوعی در کسب و کارها و کاربرد هوش مصنوعی در رفع ناترازی های انرژی را بررسی می‌کنند.
این کنفرانس پنجشنبه شب به کار خود در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی سیرجان پایان می‌دهد و از نفرات برتر و برگزیده مقالات ارائه شده در همایش تجلیل می‌شود.