خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت بانوی ایرانی تجلی‌گر عزم و اراده تمام زنان مقاومت است - تسنیم

تسنیم | فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:50
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: شهادت مرحومه معصومه کرباسی، تجلی گر عزم و اراده تمام زنان مقاومت است، زنانی که با صبرشان ظالمان را رسوا می کنند.
كرباسي،معصومه،شهادت،تسليت،زهرا،فرزندان،عشق،اميد،مادر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زهرا بهروز آذر معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده طی پیامی شهادت خانم معصومه کرباسی و همسرشان را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاء عند ربهم یرزقون»
با کمال تأثر و اندوه، در این روزهای غمبار، یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم فلسطین و لبنان، به ویژه مادر فداکار و آزاده، معصومه کرباسی و همسرش، رضا عواضه، در دل‌های ما زنده می‌ماند که با فداکاری و عشق به فرزندان و خانواده‌شان، نماد امید و ایستادگی در برابر ظلم‌های بی‌شمار و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسراییل بودند.
زندگی و شهادت مرحومه معصومه کرباسی، تجلی‌گر عزم و ارادهٔ تمام زنان مقاومت است، زنانی که با صبرشان ظالمان را رسوا می‌کنند و با شفقت و مسئولیت‌پذیری‌شان، میراثی از عشق به زندگی و امید را برای نسل‌های آینده بر جای می‌گذارند.
شهادت این پدر و مادر مهربان را به فرزندان عزیزشان، خانمها زهرا و فاطمه و آقایان مهدی، مهتدی، محمد، و خانواده‌های محترم کرباسی و عواضه تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم.
انتهای پیام/