خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت بی اطلاع هستند

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 15:56
قزوین- رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت بی اطلاع هستند، برپیگیری طرح آشنایی مردم با مراکز بهداشتی و مراقبت های رایگان تاکید کرد.
فرزندي،سالمندان،رايگان،نيازهاي،اطلاع،مراكز

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهرعلیان هدف از طرح آشنایی مردم با مراکز بهداشتی و مراقبت‌های رایگان سلامت محور را کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها اعلام کرد و گفت: آمار مراجعه به بیمارستان‌ها، نشان می‌دهد؛ مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت، بی اطلاع هستند.
وی تصریح کرد: بیشتر سالمندان افراد بازنشسته هستند و نیازهای درمانی بیشتری دارند و این مسئله باعث تحمیل بار اقتصادی زیادی به کشور خواهد شد.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه کاهش جمعیت باعث افزایش پیری و سالمندان می‌شود، عنوان کرد: همه باید درباره عواقب تک فرزندی و بی فرزندی و مشکلات آن و نیازهای دوران سالمندی به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی در پایان با ارائه راهکارهای خروج از این بحران مانند تشویق جوانان به ازدواج بهنگام و فرزندآوری به موقع و افزایش تعداد فرزندان خانواده‌ها، خواستار توجه افراد جامعه به این موضوع شد.