خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پویش «ایران همدل» در خراسان رضوی آغاز شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 آبان 1403 - 17:26
مشهد- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی از آغاز پویش «ایران همدل» با محوریت تشکل‌های مردم‌نهاد در خراسان رضوی خبر داد.
پويش،رضوي،خراسان،همدل،دخاني

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عماد دخانی از آغاز پویش «ایران همدل» با محوریت تشکل‌های مردم‌نهاد در خراسان رضوی خبر داد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی افزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله بایستند، پویش «ایران همدل» را با محوریت تشکل‌های مردمی خراسان رضوی برای کمک به مردم عزیز و محترم فلسطین و لبنان آغاز شد.
وی افزود: با توجه به شرایط جوی و اعلام نیازی که صورت گرفت، تهیه ۵۰ هزار پتو و ۲۰ هزار کنسرو از اهداف این پویش خواهد بود که تشکل‌های استان خراسان رضوی یک بار دیگر به فرمان امام خودشان وارد میدان خواهند شد و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.
دخانی اضافه کرد: این پویش در سطح استانی خواهد بود و نمایندگان منتخب تشکل‌ها در شهرستان‌ها محور این کار در شهرستان‌ها خواهند بود.