خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رژیم صهیونیستی از ترور شخصیت‌های حزب‌الله بهره‌ای نخواهد برد - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 11:53
سفیر ایران در لبنان در واکنش به شهادت سید هاشم صفی الدین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ترور این شخصیت ها بهره ای نخواهد برد و به زودی در این نبرد نیز شکست خواهد خورد.
الله،سيد،حزب،هاشم،شهادت،صهيونيستي،لبنان،جنايتكارانه،اماني

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در واکنش به شهادت سید هاشم صفی‌الدین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: شهید سید هاشم صفی‌الدین نیز به جمع شهدای طوفان الاقصی پیوست.
شخصیت برجسته‌ای که مدیریت او در سه دهه گذشته، دستاوردهای بسیار بزرگی برای حزب الله به همراه داشت.
وی افزود: بسیاری از موسسات عام المنفعه حزب الله تحت نظر او مدیریت می‌شد و نقش مهمی در گسترش شبکه‌های اجتماعی و مردمی و تشکیلاتی حزب الله داشت و رسیدگی به محرومان لبنان نیز از وظایف او بود.
امانی همچنین نوشت: او یار و همراه صدیقی برای سید حسن نصرالله بود.
تشکیلاتی که سید هاشم به رهبری سید حسن نصرالله پایه ریزی کرده با شهادت مدیران و رهبران خللی در عملکرد آنها ایجاد نخواهد شد.
سفیر ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از ترور این شخصیت‌ها بهره‌ای نخواهد برد و به زودی در این نبرد نیز شکست خواهد خورد.
روز گذشته حزب الله لبنان در بیانیه‌ای رسمی، شهادت سید هاشم صفی الدین رهبر بزرگ و شهید عظیم در راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله را در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است: شهادت رهبری بزرگ و شهیدی عظیم در راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله، جناب علامه سید هاشم صفی الدین رضوان الله تعالی علیه را که همراهی جمعی از بهترین برادران مجاهدش در حمله جنایتکارانه صهیونیستی به لقاء الله پیوست، را به اطلاع امت شهدا و مجاهدین، امت مقاومت و پیروزی، می رسانیم.
انتهای پیام/