خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعمال قانون 208 راننده خودروی هنجارشکن در بیرجند

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:30
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از اعمال قانون 208 راننده متخلف در طرح برخورد با خودرو های متخلف و هنجارشکن در این شهر خبر داد.
شهرستان،بيرجند،انتظامي،متخلف،دستگاه،قاين،مأموران،فرمانده،قاچ ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ احمدرضا کارگر با اعلام این خبر اظهار کرد: در زمینه ایجاد امنیت و آرامش در شهر، طرح برخورد با خودرو‌های متخلف و هنجارشکن در شهر بیرجند به مرحله اجرا گذاشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: این طرح با حضور تیم‌هایی از گشت‌های پلیس راهور، یگان ویژه و انتظامی شهرستان بیرجند در مسیر‌های اصلی و پرتردد شهرستان بیرجند اجرا شد و مأموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند که در این رابطه 208 دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون شدند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد 8 دستگاه خودرو‌ی متخلف توقیف و به پارکینگ متنقل شدند بیان کرد: 6 دستگاه خودرو نیز به صورت سیستمی توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند؛ تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
کشف 5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در قاین
فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از کشف بیش از 550 قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، 550 قلم کالا و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی اقلام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر5 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قاین اظهار داشت: مأموران در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ 252