خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تأکید آیت‌الله سبحانی بر اجرای قانون عفاف و حجاب - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:30
آیت الله سبحانی در دیدار وزیر کشور، خواستار اجرای قانون عفاف و حجاب شد.
قم،ديدار،استان،تقليد،استاندار،وزير،توجه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اسکندر مؤمنی وزیر کشور امروز در جریان سفر به قم با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
این مرجع تقلید در دیدار وزیر کشور، توجه به بهبود اوضاع معیشت مردم و پیگیری طرح‌های نیمه تمام شهر قم را خواستار شد.
آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به جایگاه ویژه استان و شهر مقدس قم گفت: این شهر را بعد از نجف به عنوان مرکز روحانیت اصیل می‌شناسند و خواستار توجه هر چه بیشتر به قم شد.
وی با تاکید بر لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب و لزوم توجه هر چه بیشتر به این موضوع مهم افزود: مقوله عفاف و حجاب باید به خوبی اجرا شود و رعایت این مهم در قم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
این مرجع تقلید همچنین با اشاره به بلاتکلیف بودن وضعیت مونوریل قم اظهار داشت: این طرح باید تعیین تکلیف و وضعیت آن مشخص شود تا چهره شهر زیباتر شود.
اسکندر مومنی وزیر کشور هم در این دیدار گزارشی از روند انتخاب استاندار قم بیان کرد و افزود: قم جایگاه ویژه‌ای دارد و متناسب با شرایط ویژه‌ای این استان آقای بهنام جو از چهره‌های فرهنگی و باسابقه عمرانی برای این استان انتخاب شدند.
سید محمدآقامیری استاندار سابق و اکبر بهنام جو استاندار جدید قم و فرمانده انتظامی استان ، وزیر کشور را در دیدار با آیت الله سبحانی همراهی کردند.
مومنی صبح امروز به منظور دیدار با علما و مراجع عظام تقلید و معرفی استاندار جدید قم وارد این استان شد.
انتهای پیام/