خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرگ‌های دموکراسی بین المللی برای قتل و غارت مصونیت گرفته‌اند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:30
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی غرب مایه ننگ است و گرگ های دموکراسی بین المللی را پرورش داده است، گفت: این گرگ ها برای قتل و غارت و ویرانی مصونیت گرفته اند و هرکاری کنند آزاد هستند.
هنر،انسان،بيرجند،پرورش،امام،تاكيد،عبادي،ليبرال،تصفيه،تربيتي، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مربیان طرح‌های تربیتی مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا این فرصت به دست آمده که در این موقعیت خاص پیچ تاریخی بیداری جهانی را در کشورهای غربی مشاهده می‌کنیم و جوانان علیه ظلم اعتراض می‌کنند و در صف نوبت قرار دارند.
وی ادامه داد: امروز جوانان غربی از خواب بیدار شده و طرفدار حق هستند و حتی «لبیک یا حسین» می‌گویند و صدور انقلاب و فرهنگ همین است و این فرصت کمتر به دست می‌آید.
در تربیت فرزندان شبانه روز همت کنید و ارتباط بین خانه و مسجد و مدرسه را تقویت کنید.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه لیبرال دموکراسی غرب مایه ننگ است و گرگ‌های بین المللی را پرورش داده است، افزود: این گرگ‌ها برای قتل و غارت و ویرانی مصونیت گرفته و هر کاری کنند آزاد هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هدفتان این باشد که صفات خدایی در فرزندان رشد یابد گفت: انسان سالم و حکیم بسازید و در آستانه تمدن اسلامی و ظهور امام زمان(عج) کارتان این است که اخوان الله تربیت کنید.
عبادی اظهار کرد: کار تربیتی شایسته ستایش است.
پرورش یک نوع هنر است و هنر به معنای به فعلیت رساندن استعدادهاست و شامل انواع و اقسام موضوعات می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه رمز هنر اینجاست که تصفیه و تعادل ایجاد می‌کند و زیبایی‌ها در تصفیه و تعادل است، ادامه داد: اگر ما گاهی بر اساس آرمان‌های اسلام و انقلاب سخن از عدل می‌گوییم تنها مسائل اقتصادی نیست بلکه منظور این است که انسان در جایگاه خودش قرار گیرد.
امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه مواد اولیه شما برای پرورش، فرزند انسان است و قابل تعریف نیست و هنر شماست که می‌تواند برای او نرخ تعیین کند، گفت: همان طور که ملاحظه می‌کنید دیگران از جمله مکتب لیبرال دموکراسی غرب هنرش این است که از انسان، حیوان می‌سازند.
انتهای پیام/254