خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:30
مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز اولویت اول رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است، چرا که مردم بسیار از این نظر در مشکل هستند.
كشور،مرجع،قم،وضعيت،همداني،تقليد،استاندار،مفاهيم،نوري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با اسکندر مؤمنی‌ وزیر کشور با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم اظهار کرد: امروز اولویت اول رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است چرا که مردم بسیار از این نظر در مشکل هستند.
وی با تأکید بر بهره‌مندی از دستورات حضرت امیر مومنان علی علیه السلام در نهج‌البلاغه مبنی بر اهمیت دادن به مردم افزود: یکی از بهترین عبادات خدمت به مردم است‌، لذا باید به تکریم مردم توجه داشت و مردم ادارات‌ را خانه خود بدانند.
مرجع تقلید شیعیان بهره گیری و استفاده از مفاهیم نهج‌البلاغه را برای اداره امور موثر دانست و اظهار کرد: مفاهیم ارزشمند این کتاب هر کدام برای ما درس بزرگی است و می‌تواند الگوی اداره حکومت اسلامی باشد.
آیت‌الله نوری همدانی ارتباط مسئولان با مردم را با اهمیت و ضروری عنوان کرد و گفت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز شود تا مردم بتوانند مشکلاتشان را با مسئولان در میان بگذارند.
وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی امانت است و باید در این دوران به مردم خدمت کرد.
این مرجع تقلید با تشکر از زحمات و خدمات استاندار پیشین قم و آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خواستار توجه بیشتری به قم بواسطه جایگاه این شهر و حضور و رفت و آمد مردم از کل کشور و بعضی از کشورها به این استان شدند.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار مومنی وزیر کشور ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور گزارشی از وضعیت کشور ارائه کرد.
انتهای پیام/