خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سرمایه گذاری در حوزه جنگ تبلیغاتی از راهبردهای اصلی دشمن است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:40
قم- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمن، سرمایه‌ گذاری گسترده در حوزه جنگ تبلیغاتی و روانی علیه مردم ایران است.
سازمان،غيرعامل،پدافند،كشور،اقدامات،رئيس،دشمن،جنگ،جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: ما همواره با تهدیدات مختلف از سوی دشمنان اسلام و انقلاب روبرو بوده‌ایم و از همین رو باید تمام تلاشمان را برای کاهش آسیب پذیری در برابر این مخاطرات به کار بگیریم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: سازمان پدافند غیرعامل نیز در راستای رسالت و وظایف خود تمام توان خود را برای حفاظت از مردم و دارایی‌هایشان و همچنین زیرساخت‌های خدمت رسان به مردم و افزایش پایداری ملی به کار گرفته است.
وی در ادامه به تشریح اقدامات این سازمان برای مقابله با تهدیدات در حوزه‌های مختلف مانند، سایبری، الکترونیکی و زیستی پرداخت و ابراز کرد: تمام تلاش سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که آسیب پذیری‌ها به حداقل برسد و در صورت بروز تهدید، خدمات رسانی به مردم دچار اختلال نشود.
سردار جلالی تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در این مسیر، توسعه آمادگی، تقویت انسجام ملی و حفظ آرامش عمومی جامعه است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن عنوان کرد: یکی از راهبردهای اصلی دشمن، سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه جنگ تبلیغاتی و روانی علیه مردم ایران است.
وی گفت: دشمن در کنار اقدامات خصمانه خود مانند تحریم‌های ناجوانمردانه، با به‌کارگیری رسانه‌ها و عملیات روانی، به دنبال تأثیرگذاری مخربی بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای یأس و ناامیدی هستند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: مقابله با این جنگ شناختی از جمله مواردی است که باید در کنار سایر اقدامات دفاعی در نظر گرفته شود.