خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت حاج علی اکبری در پی شهادت سید هاشم صفی الدین

مهر | دین و اندیشه | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:40
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی شهادت حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی الدین پیام تسلیتی صادر کرد.
فرماندهان،مقاومت،مجاهد،شهادت،سيد،لبنان،شهيد،سيدهاشم،مخلص،سرا ...

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی شهادت حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی الدین پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
منَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا
با قلبی اندوهبار خبر شهادت مجاهد بزرگ، عالم پارسا و مخلص، یار غمخوار و همراه وفادار سیدالشهدای مقاومت، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله قهرمان را دریافت کردم.
روح بی قرار سید عزیز دوری از یارانش را تاب نیاورد و عاشقانه و دست افشان، به همراه جمعی از فرماندهان و نیروهای مخلص مقاومت، به قافله فرماندهان مقاومت و شهیدان سرافراز لبنان عزیز پیوست.
این سیدجلیل القدر که بهره‌مند از دانش و معرفت و توانمندی‌های سرشار بود در میدان جهاد و ایثار به سانِ سربازی فداکار و فرمانده‌ای پیشتاز به عرصه‌های خطر می‌شتافت و در شرایط خطیر لبنان، بازوی توانا و شخصیت معتمَد مجاهد کبیر رسید شهید حضرت سیدحسن نصرالله بود.
فقدان این رادمرد جهاد و ایثار برای همه یادآور داغ بزرگ سید شهید بوده و سنگین و جانکاه است، اما با همه وجود، ایمان داریم که حزب‌الله با حضور فرماندهان مؤمن و جوان و خلاق و مبتکر خود راه این دو سید شهید و سایر فرماندهان بزرگ را با قوت و قدرت دوچندان ادامه خواهد داد و به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، پیشتاز قلع و قمع شجره خبیثه صهیونیسم و اخراج آمریکای جهانخوار از منطقه خواهدشد.
اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه محترم ایران انقلابی شهادت این روحانی عالی‌مقام و مجاهد بزرگ را به امام مقاومت؛ رهبر حکیم انقلاب اسلامی و امت مقاومت به خصوص مردم صبار و شکور لبنان و بالاخص فرماندهان و اعضای حزب‌الله سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجه و همنشینی با انبیا و اولیا و شهدای کربلا را برای ایشان تمنا می‌کنم.