خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روزانه 3.5 ساعت ایرانیان در فضای مجازی می‌گذرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 13:53
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان گفت: هر ایرانی روزانه 267 محتوا را نگاه کرده و بازنشر داده و 3.5 ساعت از وقت خود را در فضای مجازی می گذراند.
محتوا،مجازي،كاربر،فضاي،حيدري،فعالان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آرام حیدری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: گستردگی فضا و وابستگی قشر جوان به فضای محازی روز به روز در حال افزایش است.
وی گفت: بسیاری از بلاگر و فعالان مجازی بیشتر از صداوسیما تولید محتوا کرده و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار می‌دهند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان درباره میزان فعالان مجازی خاطر نشان کرد: در کشور31 میلیون کاربر ثبت‌نامی در اینستاگرام داریم که از این تعداد 24 میلیون کاربر فعال و 60 میلیون کاربر ثبت‌نامی تلگرام نیز وجود دارد.
وی بیان کرد: ایتا و روبیکا به عنوان پرمخاطب‌ترین نرم‌افزارهای داخلی به ترتیب 17 میلیون و 16 میلیون نفر کاربر در کشور دارند.
حیدری اعلام کرد: هر ایرانی روزانه 267 محتوا را نگاه کرده و بازنشر داده و 3.5 ساعت از وقت خود را در فضای مجازی می‌گذراند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان اعلام کرد: در سال گذشته پربازدیدترین خبر مربوط به غزه و 49.5 میلیارد محتوا در این‌باره در دنیا تولید شده و سپس انتخابات و اعتراضات بود.
حیدری یادآور شد: در سال گذشته 9 میلیون محتوا درباره نوروز و 7 میلیون اربعین تولید محتوا شد.
انتهای پیام/481/