خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستور تل‌آویو به شهرک‌نشینان برای کاهش تردد از ترس حملات حزب‌الله

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:23
رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواسته تردد خود را به دلیل حملات گسترده حزب الله کاهش دهند.
اشغالي،حزب،الله،حملات،نشينان،صهيونيست،شهرك

رژیم صهیونیستی که سال‌ها درباره قدرت سامانه پدافند هوایی خود موسوم به گنبد آهنین تبلیغات دروغین کرده بود، اکنون در مواجهه با حملات گسترده حزب الله به استیصال افتاده و به دنبال یافتن راهکاری برای کاهش تلفات در سرزمین‌های اشغالی است.
به گزارش الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو از شهرک نشینان ۲۵ شهر در شمال سرزمین‌های اشغالی خواسته است برای کاهش خطرات ناشی از حملات حزب الله، تا جایی که می‌توانند تحرکات خود را کم کرده و از اجتماع در مکان‌های شلوغ اجتناب کنند.
بر این اساس، مقامات صهیونیست به شهرک نشینان منطقه اشغالی الجلیل هشدار داده اند در مناطق امن باقی مانده و در شهرک‌ها کمتر تردد کنند.
منابع صهیونیست می‌گویند تنها در روز گذشته حزب الله دستکم ۲۳۵ موشک، راکت، و پهپاد به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شامل حیفا، دومین بندر و سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.
از این رو، صهیونیست‌ها به شدت بیم دارند سامانه‌های دفاع موشکی به دلیل حجم گسترده حملات حزب الله نتواند با آنها مقابله کند.
مترجم: ابوالفضل هاشمی