خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲ زوج در آستانه طلاق در استان البرز سازش کردند

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:24
کرج- طی سفر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، با مذاکرات انجام شده توسط وی، دو زوج در آستانه طلاق از تصمیم خود منصرف شدند و سازش کردند.
استان،پيشگيري،جرم،وقوع،البرز،بازديد،معاونت،اجتماعي

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر مرتضوی، قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه پیش از ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان البرز از دستاوردهای دادگستری کل این استان در حوزه پیشگیری بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
مرتضوی در ابتدا با حضور در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از آثار منتشر شده و تولید فرهنگی این مجموعه به تعداد بیش از ۴۰ مورد در این معاونت بازدید کرد و به گفت وگو با کارشناسان این مدیریت پرداخت.
بخش دیگری از برنامه قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، حضور در محل برگزاری «آزمون مشاوران املاک استان البرز» در سالن اجتماعات شهید نعمتی‌ها بود که فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز او را همراهی کرد.
وی در جریان این بازدید در جریان کیفیت برگزاری آزمون توسط اتحادیه املاک استان در قرار گرفت و بر تشکیل بانک اطلاعات از سوالات آزمون‌ها تاکید کرد و گفت: ایجاد این بانک سوالات بر اساس آزمون‌های برگزار شده در استان‌های مختلف کشور می‌تواند به انسجام بخشی، استانداردسازی و عدالت در آزمون‌های مختلف این حوزه کمک کند.
قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در ادامه از مرکز مشاوره پیش از طلاق «حامی» و نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم استان بازدید و بر لزوم حمایت از این مرکز و تقویت آن تاکید کرد و پیشنهاد داد نمایشگاه والدین از کودکان جدا شده و برای کودکان محتوای خاص تهیه شود و در اختیار آنها قرار گیرد.
مرتضوی در جریان بازدید به گفت وگو با تعدادی از مراجعان پرداخت و ضمن مشارکت در دو جلسه مشاوره پیش از طلاق، با مذاکرات و ارشادات خود منجر به سازش دو زوج شد که در آستانه طلاق قرار داشتند.