خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری اردوی راه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:24
بندرعباس-رییس بنیاد شهید بندرعباس گفت: با هدف اشتغالزایی، اردوی راه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
خوداشتغالي،اشتغال،هدف،جامعه،كارآفرينان،نخلي،كارآفريني

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی‌نژاد نخلی در این خصوص اظهار کرد: اردوی راه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر متقاضی اشتغال با هدف اشتغالزایی این قشر معظم جامعه و ترغیب آن‌ها به سمت کارآفرینی برگزار شد.
وی افزود: افزایش آگاهی از طرح‌های کارآفرینی و خود اشتغالی در میان جامعه هدف فاقد شغل و همچنین کسب اطلاعات مربوط به مشاغل، بهره‌مندی از تجربیات مفید و ارزشمند کارآفرینان و مجریان طرح‌های خوداشتغالی، از بین بردن ترس ورود به کار و ایجاد انگیزه ورود به طرح‌های خوداشتغالی از اهداف اجرای اردوی راه اشتغال بوده است.
نخلی گفت: در این اردو طرح‌های آزمایشگاه، تولید و فروش محصولات سوسیس و کالباس، آشپزخانه، کارگاه بسته بندی سفره یک بار مصرف و پلاستیک فریزری و از چند طرح خوداشتغالی دیگر بازدید و از تجربیات ارزشمند صاحبان مشاغل و همچنین کارآفرینان موفق بهره برداری شد.
رئیس بنیاد شهید بندرعباس تصریح کرد: جامعه هدف در قالب اردوهای راه اشتغال با کارآفرینان موفق بخش خصوصی و یا دولتی و نیز فرآیند تولید آشنا می‌شوند که این ارتباط می‌تواند راه را برای آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف با مقدمات کار خوداشتغالی هموار سازد.