خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چهره‌های علمی و فرهنگی تاریخ همدان مایه مباهات کشور است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:30
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با حضور در آرامگاه بوعلی ادای احترام به مقام شامخ شیخ الرئیس بوعلی سینا گفت: چهره های علمی و فرهنگی تاریخ همدان مایه مباهات کشور و از نماد های گردشگری ایران هستند.
همدان،سفر،شهرستان،استان،بازديد،گردشگري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدرضا صالحی‌امیری طی سفر دو روزه خود به استان همدان بعد از پایان جلسه شورای اداری استان همدان به مقام شامخ ابوعلی‌سینا ادای احترام و اظهار‌ کرد: لازم است در برنامه‌های توسعه‌ای همدان از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان چه در گذشته و چه عصر حاضر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه همه ما در برابر معرفی شخصیت جهانی حکیم هزاره ها بوعلی سینا وظیفه سنگینی داریم، گفت: ابن سینا نه تنها سرمایه و افتخار ایران بلکه باعث افتخار همه جهان است.
گفتنی است سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی کشور روز گذشته با ورود به نهاوند در استان همدان آغاز شد و ضمن بازدید از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، شهرستان ملایر مقصد دوم سفر او‌بود که در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری امروز در ادامه سفر خود به همدان بعد از حضور در نخستین شورای اداری استان همدان پس از بازدید از آرامگاه بوعلی از محوطه باستانی هگمتانه که در سال 1403 به ثبت جهانی رسیده بازدید می‌کند و در ادامه با سفر به شهرستان کبودرآهنگ رفته و از غار علیصدر دیدن و سپس به لالجین شهر جهانی سفال خواهد رفت.
انتهای پیام/