خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازماندهی مواکب اصفهان کم‌نظیر است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:30
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه سازماندهی مواکب استان کم نظیر است، گفت: مواکب یک سازمان مردم نهاد و مردمی است و در استان تلاش کردیم که از فرم مردمی خودشان خارج نشوند چرا که اگر به سمت دولتی شدن بروند، از بین خواهند رفت.
مواكب،استان،اربعين،مردمي،اصفهان،سازماندهي،تلاش،موضوع،تحريف،ز ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جانثاری در آئین تجلیل از موکب‌داران استان اصفهان شهادت سرداران جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار را تسلیت گفت و اظهار داشت: ستاد اربعین استان کمیته‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها مربوط به اسکان و تغذیه زائران است که به خوبی و شایستگی وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و از همه موکب‌داران استان به دلیل سازماندهی، برنامه‌ریزی و شایستگی که دارند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه سازماندهی مواکب استان اصفهان کم نظیر است، افزود: مواکب یک سازمان مردم‌نهاد و مردمی است و در استان تلاش کردیم که از فرم مردمی خودشان خارج نشوند چرا که اگر به سمت دولتی شدن بروند، از بین خواهند رفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مواکب مردمی هستند و باید توسط مردم اداره شوند، گفت: مردمی بودن مواکب هیچ منافاتی با این موضوع ندارد که همه امکانات نظام برای خدمت به آنها بسیج شوند و ما وظیفه داریم که این خدمات را ارائه دهیم اما در نهایت مواکب خوداتکاء و خودگردان هستند و باید این مهم همیشه در گوشه ذهن ما باشد.
وی یادآور شد: دشمن تلاش دارد که مراسم اربعین برگزار نشود که با لطف خدا این تیر به سنگ خورده و هیچ کس نمی‌تواند چراغ اربعین را خاموش کند، با این حال خطر تحریف همیشه وجود دارد و دشمن در موضوع تحریف کار می‌کند و به همین دلیل باید در مواکب ایرانی نماد انقلابی‌گری تلالو داشته باشد.
جانثاری گفت: زائران از اقشار مختلف جامعه هستند و باید در طول سفر اربعین مرتب یادآوری کنیم که شهدا این مسیر را باز کرده‌اند و باعث شدند که امروز بتوانیم در امنیت حرم امام حسین(ع) را زیارت کنیم.
وی با بیان اینکه سامان‌دهی، سازماندهی و حفظ و انسجام مواکب بسیار مهم است و این تشکیلات باید حفظ شود، ادامه داد: مواکب یک ساختار بزرگ انقلابی هستند و می‌توانند در طول سال و در جهت اهداف اسلام و انقلاب تلاش کنند و در همین راستا برگزاری جلسات نوبه‌ای در طول سال بسیار کارساز است.
جانثاری با اشاره به موضوع کمک به مردم لبنان و غزه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بر همه فرض است که مردم غزه و لبنان کمک کنند و این فرض به معنای واجب فوری است و باید همه پای کار بیایند.
ما خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم و باید از این تشکیلات در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری استفاده کنیم.
انتهای پیام/174