خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محکومیت ۸۵۰ میلیون ریالی سزای مرغ فروش متخلف

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:40
همدان_مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت:یک واحد صنفی مرغ فروشی در همدان در دو پرونده به ۸۵۰ میلیون ریال جریمه شد.
تعزيرات،حكومتي،همدان،متخلف،صنفي،شعبه

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه یونسی بعد از ظهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده گران فروشی یک هزار کیلوگرم گوشت مرغ در یک واحد صنفی به ارزش ۷۵ میلیون ریال در شعبه سوم اداره تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
وی افزود: همچنین این متخلف در پرونده دیگری در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، ارائه نکردن فاکتور خرید و عدم رعایت تکالیف صنفی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان با قطعی شدن احکام صادره، جریمه ۸۵۰ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد.
یونسی گفت: با گزارش بازرسان سازمان سمت و جهاد کشاورزی همدان پیرامون تخلفات یک واحد صنفی مرغ فروشی، پرونده‌های این متخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.