خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:41
همدان_جشنواره امتنان با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود
جشنواره،سامانه،آبان،مستندات،gov،لغايت،ir

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره از ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هرسال برنامه ریزی و اجرا می‌گردد، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور است.
این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش اجرا می‌شود.
در ادامه شعبانی گفت: کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی استان می‌توانند از تاریخ ۵ آبان ماه لغایت ۳۰ آبان سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی: http://emtenan.mcls.gov.ir مشخصات شخصی خود را وارد نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه مذکور ثبت نام نمایند؛ پس از بررسی مدارک و مستندات در سامانه نفرات برتر معرفی در مراسمی در هفته کارگر از آنان تجلیل خواهد شد.