خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سرشماری کشاورزی در تنگستان با همکاری همه دستگاه‌ها انجام شود

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 15:41
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: همه دستگاه‌ها اجرایی تنگستان نیاز است با ستاد سرشماری کشاورزی در شهرستان همراهی و همکاری لازم داشته باشند.
شهرستان،تنگستان،كشاورزي،ستاد،لطفي،فرماندار،آماري،غزه،محور،مر ...

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان عنوان کرد: امروز تمام جهان شاهد نسل‌کشی و کشتار عجیب و غریب رژیم غاصب صهیونیستی در غزه است، این رژیم نزدیک به ۵۰ هزار نفر غیر نظامی و کودک را با قساوت به شهادت رسانده است.
وی تصریح کرد: آنچه همه ما امروز وظیفه داریم اینکه محور مقاومت به عنوان یک محور حق و عدالت از آن به هر روش و مسیری که ممکن است از پشتیبانی کنیم.
فرماندار تنگستان ادامه داد: ستاد مردمی حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت در شهرستان شکل گرفته و گروه‌های متفاوتی برای جمع آوری و کمک به مردم غزه و لبنان در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مردمی را جذب کنند.
رئیس شورای اداری تنگستان با بیان اینکه پایه کمک‌های مردمی در شهرستان خرما تعیین شده اضافه کرد: جمعی از کشاورزان شهر اهرم جهت کمک به مردم غزه و لبنان مقدار قابل توجهی خرما کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه سر شماری کشاورزی در تنگستان از ۱۲ آبان آغازمی شود یاد آور شد: بحث سر شماری حوزه کشاورزی بسیار مهم است اگر آمار درست و دقیق با محتوای مناسب از حوزه کشاورزی انجام گردد پایه خیلی از برنامه‌های کمی و کیفی که جامعه کشاورزی که آینده می‌تواند از آن استفاده کند.
لطفی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها اجرایی تنگستان نیاز است با ستاد سرشماری کشاورزی در شهرستان همراهی و همکاری لازم داشته باشند
فرماندار تنگستان اضافه کرد: جاهایی که نیاز است با مردم گفتگو شود جامعه آماری دقیق ارائه دهند زیرا آینده خیلی از تصمیم‌ها بر اساس همین داده‌های آماری صورت خواهد گرفت اگر یک داده آماری اشتباه انجام شود باعث می‌گردد یک ظرفیتی از شهرستان سلب و یا خارج شود.
رئیس شورای اداری تنگستان از حضور چشم پزشکان کشوری به مدت ۹۰ روز در شهر آباد خبر داد.
وی افزود: ضروری است دستگاه‌های اجرایی و نهادها انقلاب اسلامی در شهرستان با چشم پزشکان کشوری همراه و همکاری لازم داشته باشند.
لطفی بیان کرد: نیاز است دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب، گاز خدمات ارائه شده به مدارس، مساجد و جاهای که به صورت عمومی استفاده می‌شوند مانند پارک‌ها، حسینیه، تکایا، اماکن و زمین‌های ورزشی که مورد استفاده هستند در پرداخت خدمات کوتاهی کردند تحت هیچ شرایطی دستگاه‌های خدمات رسان حق قطع برق؛ آب و گاز این مجموعه‌ها ندارند.
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ستاد بحران و اعضای پدافند غیر عامل شهرستان باید آمادگی لازم جهت هر نوع بحران داشته باشند ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه فصل باراندگی در سال جاری قرار داریم نیاز است اعضای ستاد بحران شهرستان ضمن به روز رسانی امکانات لجستیکی، خدماتی و نیروی انسانی آمادگی لازم مخصوص در حوزه شهری داشته باشند.