خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پروژه‌های مسکن بافق با تاخیر و عقب‌ماندگی همراه است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:30
استاندار یزد در سفر به بافق با اشاره به اینکه پروژه های مسکن بافق با عقب ماندگی همراه است، گفت: باید با رفع مشکلات و چالش های پیش روی مسکن بافق، سرعت اجرای پروژه ها را بیشتر کرد.
شهرستان،مسكن،بافق،بابايي،بيمارستان،سفر،توسعه،ملي،نهضت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا بابایی امروز در جریان سفر به شهرستان، مهم‌ترین موضوعات مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و پروژه‌های مسکن این شهرستان مورد بررسی قرار داد.
به گفته وی، در راستای نهضت ملی مسکن، بیش از 6 هزار متقاضی برای مسکن در بافق ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 4 هزار نفر ثبت‌نام قطعی داشته‌اند اما با وجود آماده‌سازی زمین‌ها، مشکلات زیرساختی همچنان یکی از چالش‌های اصلی این پروژه‌ها به شمار می‌رود.
بابایی در بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی حضرت ولی‌عصر(عج) بافق، که 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: باوجود این پیشرفت، کار ساخت‌وساز متوقف شده بود.
وی ادامه داد: با برگزاری جلسات و جمع‌بندی‌های اخیر، کارگاه ساخت و ساز این بیمارستان به زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
وی افزود: برای تامین اعتبار جدید این بیمارستان، جلساتی در استان برگزار خواهد شد و در صورت نیاز، موضوع به سطح ملی ارجاع داده خواهد شد.
استاندار یزد در ادامه بر اهمیت توسعه صنعتی شهرها تأکید کرد و از مدیران معادن خواست که در ساخت مسکن برای کارگران خود در زمین‌های تخصیص‌یافته اهتمام ورزند.
در این سفر، بازدیدهایی نیز از مرکز آموزشی نیروی انتظامی شهرستان بافق و سایت 38 هکتاری نهضت ملی مسکن انجام شد و در این بازدیدها، بابایی از عقب‌ماندگی پروژه‌های مسکن در این شهرستان نسبت به دیگر مناطق استان ابراز نگرانی کرد و خواستار تسریع در اجرای این پروژه‌ها شد.
در پایان این سفر، جلسه کارگروه توسعه شهرستان بافق برگزار شد و موضوعات مرتبط با مسکن و بیمارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بابایی این سفر را گامی نخست در توسعه شهرستان بافق دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های مستمر، آینده‌ای روشن برای مردم این شهرستان رقم بخورد.
انتهای پیام/781