خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی ضد صهیونیستی در 27 نقطه یزد برگزار می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:30
پس از نماز جمعه این هفته، راهپیمایی سراسری در یزد و سایر شهرستان های استان علیه جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان برگزار خواهد شد.
يزد،رژيم،صهيونيستي،استان،جنايات،فلسطين،متوسل،تبليغات،هماهنگي ...

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد از برگزاری راهپیمایی باشکوه در شهرستان یزد خبر داد و اظهار داشت: این راهپیمایی در مرکز استان یزد قرار است بعد از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه آغاز شده و تا خیابان قیام ادامه یابد.
وی افزود: علاوه بر یزد، سایر مناطق و شهرستان‌های استان نیز شاهد برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های مشابه خواهند بود که هدف اصلی آن‌ها محکومیت شدید جنایات غاصبان صهیونیست در غزه و لبنان است.
متوسل با تأکید بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از همه مردم ولایی استان یزد دعوت کرد تا در این راهپیمایی‌ها حضور پرشوری داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه راهپیما‌یی‌های ضد صهیونیستی فردا در 27 نقطه یزد برگزار می‌شود گفت: همزمان با برگزاری این مراسم‌ها، نمایشگاه کتاب و عکس نیز با موضوع مقاومت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی برپا خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی با وجود تمام تلاش‌ها برای ماندگاری، هر روز بیشتر به نابودی نزدیک می‌شود و استکبار جهانی نیز قادر به جلوگیری از این فروپاشی نیست.
متوسل با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، افزود: صهیونیست‌ها با وحشیانه‌ترین رفتارها به جان مردم بی‌گناه افتاده‌اند و تلاش می‌کنند با سرکوب و خشونت، صدای حق‌طلبی ملت فلسطین را خاموش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این جنایات لکه ننگی بر دامن تاریخ بشریت است و باید از سوی تمام آزادگان جهان محکوم شود.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی به جنایات خود ادامه می‌دهد، اما این سرکوب‌ها نتیجه‌ای جز افزایش مقاومت مردم فلسطین نخواهد داشت.
متوسل تصریح کرد: جنایاتی که علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی رخ می‌دهد، بیانگر اوج قساوت و بی‌رحمی این رژیم است و هر روز بیش از پیش مشروعیت خود را از دست می‌دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تأکید بر اینکه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بقا بی‌نتیجه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار، با همه ترفندهایی که به کار می‌گیرد، نمی‌تواند از فروپاشی و نابودی خود جلوگیری کند.
وی ادامه داد: مردم جهان به ویژه مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی، صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و در برابر این ظلم و ستم بی‌پایان بایستند.
انتهای پیام/781