خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت تدوین طرح جامع غار علیصدر در استان همدان

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:30
استاندار همدان از تدوین طرح جامع برای غار علیصدر خبر داد و گفت: کارگروه بررسی مسائل روستای علیصدر با اولویت توسعه این روستا در استانداری تشکیل خواهد شد.
همدان،گردشگري،استان،عليصدر،غار،ملانوري،ميراث

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمید ملانوری بعدازظهر امروز در حاشیه سفر وزیر میراث فرهنگی و بازدید از غار علیصدر، اظهار کرد: غار علیصدر یک زیست بوم زنده است که حیات آن هم برای محیط زیست، هم جوامع بشری و هم پویایی اقتصاد روستای علیصدر و استان همدان مهم است.
وی با تأکید بر اینکه غار علیصدر به تنهایی می‌تواند تامین منابع استان همدان را پوشش دهد، عنوان کرد: برای مدیریت غار علیصدر نیازمند مدیریتی در تراز جایگاه این غار در جهان هستیم.
استاندار همدان با بیان اینکه وجود بزرگترین غارآبی جهان و سایر ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان می‌تواند همدان را به عنوان قطب گردشگری بین‌المللی معرفی کند، گفت: مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نهادهایی که در حوزه گردشگری سهیم بوده و فعالیت دارند نیاز است برای شناساندن ظرفیت‌های استان همدان بیشتر تلاش کنند.
ملانوری با تأکید بر اینکه همدان می‌تواند استان اول در توسعه و گردشگری باشد، افزود: مدیران استان باید تمام همت خود را به میدان آورده و با برنامه‌های مناسب زمینه‌های تحقق صنعت گردشگری را تسهیل و روانسازی کرد.
وی با بیان اینکه در جذب سرمایه‌گذار حوزه گردشگری باید افق و دید بلندی داشت، افزود: همگان باید بدانند که مدیران در همدان موظف هستند در توسعه گردشگری همدان بلندپروازانه فکر کنند، تصمیم بگیرند و اجرا کنند.
انتهای پیام/