خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طوفان الاقصی عملیاتی موفق در شکست طرح خائنانه سازش مجدد بود

مهر | اجتماعی و حوادث، سیاسی | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:40
شهردار تهران گفت: عملیات طوفان الاقصی یک موفقیت بزرگ در شکست طرح خائنانه سازش مجدد بود و در کنار آن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.
زاكاني،منطقه،تهران،الاقصي،طوفان،نابودي،الهي،صهيونيستي

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم بزرگداشت شهید سنوار در مسجد امام صادق (ع) تهران گفت: ۷۶ سال جرم و جنایت توسط زاده روباه پیر انگلیس و شیطان بزرگ آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا خلق شد و برای ما جنایت‌هایش تازگی ندارد.
وی افزود: کسانی که در گذشته نام مسلمان را بر خود گذاشته بودند، اگر به وظیفه خود عمل می‌کردند، این غده سرطانی اصلاً شکل نمی‌گرفت.
خیانت‌هایی صورت گرفت که منجر به این جنایت‌ها شد که ده‌ها سال منطقه را در آتش می‌سوزاند.
زاکانی تصریح کرد: طوفان الاقصی یک آغاز بود اما راهی برای یک پایان بود.
پایان آن به فضل الهی نابودی صهیونیسم جنایتکار از غرب آسیا و فلسطین اشغالی خواهد بود؛ لذا یک افتخار بزرگ خلق شد.
شهردار تهران گفت: این عملیات یک موفقیت بزرگ در شکست طرح خائنانه سازش مجدد بود و در کنار آن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.
زاکانی گفت: لذا این سگ هار که به تعبیر خودشان صفت کاملاً مورد درخواست خودشان است امروز در آینه زمانه مرگ خودش را می‌بیند.
لذا طوفان الاقصی کار بزرگی کرد و بزرگ‌تر از آن اتحاد مقاومت در سراسر منطقه بود.
وی افزود: بزرگی و عظمت این کار را ما به عنوان محور مقاومت باید در یاد خودمان بزرگ بشماریم و بدانیم این مسیر آغازی است که بی‌شک به لطف الهی نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه خواهد داشت.