خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چادرملو به دنبال نخستین پیروزی خارج از خانه

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:53
تیم فوتبال چادرملوی اردکان فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف تیم هوادار می رود و به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه خود در فصل جاری است.
تيم،چادرملو،خانگي،امتياز،خارج،جدول،ليگ،هوادار،يزد،ورزشگاه،ديدار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، فردا از ساعت 18، تیم فوتبال چادرملوی اردکان در هفته جدید لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف تیم هوادار می‌رود.
چادرملو که هفته گذشته توانست خیبر خرم‌آباد را شکست دهد، با روحیه‌ای بالا وارد میدان خواهد شد، شاگردان چادرملو به دنبال کسب اولین برد خارج از خانه خود در این فصل هستند.
این تیم در حال حاضر با 11 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، در حالی که تیم هوادار با تنها 4 امتیاز در قعر جدول 16 تیمی جا خوش کرده است.
نتایج چادرملو در مسابقات خانگی قابل تحسین بوده و این تیم توانسته هر سه دیدار خود در ورزشگاه شهید نصیری یزد را با پیروزی 1 بر 0 پشت سر بگذارد، اما چالش این تیم در بازی‌های خارج از خانه بیشتر نمود یافته است؛ جایی که آن‌ها در سه دیدار، دو شکست و یک تساوی را تجربه کرده‌اند.
یکی از دلایل عدم موفقیت در بازی‌های آغازین لیگ، عدم صدور مجوز برگزاری بازی‌های خانگی در یزد بوده که تیم مجبور شد برخی از مسابقات به اصطلاح خانگی خود را خارج از شهر برگزار کند.
با این وجود اما نمایش‌های چادرملو در برابر تیم‌های قوی همچون پرسپولیس نشان داده که این تیم از توانایی‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند به موفقیت در دیدارهای خارج از خانه امیدوار باشد.
هواداران پرشور یزدی که همیشه پشتیبان این تیم بوده‌اند، نقش مهمی در موفقیت‌های خانگی آن ایفا کرده‌اند و حالا چادرملو امیدوار است که با حفظ روحیه و تمرکز، در بازی فردا نخستین پیروزی خارج از خانه خود را رقم بزند.
با توجه به جایگاه تیم چادرملوی اردکان در جدول رده‌بندی لیگ برتر، عملکرد این تیم در بازی‌های خانگی تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است.
این تیم به خوبی توانسته از امتیاز میزبانی بهره ببرد و با حمایت تماشاگران یزدی، در ورزشگاه شهید نصیری یزد نتایج قابل توجهی کسب کند.
با این حال، عدم صدور مجوز بازی در این ورزشگاه باعث شده تا برخی از بازی‌های خانگی در شهرهای دیگر برگزار شود، که می‌تواند تأثیر منفی بر روند این تیم در دیدارهای حساس لیگ داشته باشد.
از سوی دیگر، تیم هوادار که در قعر جدول قرار دارد، نیاز مبرمی به کسب امتیاز در این دیدار دارد تا از وضعیت بحرانی خود خارج شود.
این تیم که با تنها 4 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارد، فرصت خوبی برای بازگشت به روند رقابتی لیگ دارد؛ بازی مقابل چادرملو برای هوادار فرصتی است تا با تکیه بر امتیاز میزبانی، روحیه جدیدی به تیم تزریق کرده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد، به همین دلیل، این دیدار می‌تواند رقابتی فشرده و تماشایی باشد.
انتهای پیام/781