خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قتل زن جوان در آمل/ همسر قاتل دستگیر شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:53
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از قتل زن جوان توسط همسرش و دستگیری قاتل در آن شهرستان خبر داد.
پليس،آمل،باقري،قاتل،موضوع،زناشويي،كارآگاهان،110

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری فرمانده انتطامی آمل در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت پلیس 110 مبنی بر کشف جسد زنی جوان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل اذعان کرد: پس از بررسی اولیه موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، مأموران پس از محرز شدن قتل زن جوان، تحقیقات ویژه خود پیرامون دستگیری قاتل را آغاز کردند.
باقری ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس پیشگیری، پس از تماس 110 در کمترین زمان ممکن قاتل را که همسر مقتول بود، شناسایی و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: قاتل در تحقیقات پلیسی انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد و در حال حاضر پرونده جهت ادامه رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.
باقری در پایان خاطر نشان کرد: قتل همسر از وحشتناک ترین و شوم ترین پدیده هایی است که ممکن است انسانی مرتکب شود و این موضوع عمدتاً ناشی از اختلافات خانوادگی و زناشویی می‌باشد، بنابراین، لازم است که خانواده‌ها درخصوص مهارت زندگی زناشویی آموزش لازم را ببینند.
انتهای پیام/