خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نقش‌آفرینی پاسداران پیشکسوت در گسترش فرهنگ اسلامی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 17:53
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش آفرینی پاسداران پیشکسوت در گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه گفت : فعالیت ها و کنش های فرهنگی، تبلیغی، دینی و انقلابی پیشکسوتان باید بیشتر در پایگاه های فرهنگی جامعه، یعنی مساجد محله ها، انجام شود.
سپاه،وابستگان،پاسداران،قدس،گيلان،استان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با وابستگان سپاه استان با بیان اینکه دیدار با پیشکسوتان سپاه برای ما نشاط‌آور و روحیه‌بخش است، اظهار کرد: تکریم بازنشستگان و توجه به نیازهای آنان برای سپاه استان از اولویت‌های مجموع سپاه ست.
وی با اذعان به اینکه پاسدار با پایان خدمت بازنشسته نمی‌شود، گفت: باید شرایطی را به وجود آوریم که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌بدیل پاسداران پیشکسوت بیش از پیش در حوزه‌های مختلف سپاه و بسیج بهره‌مند شویم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش آفرینی پاسداران پیشکسوت در گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه افزود: فعالیت‌ها و کنش‌های فرهنگی، تبلیغی، دینی و انقلابی پیشکسوتان باید بیشتر در پایگاه‌های فرهنگی جامعه، یعنی مساجد محله‌ها، انجام شود و حضور فعالانه این قشر از پاسداران در مسجد باعث دلگرمی جوانان و نوجوانان خواهد شد.
دامغانی از ضرورت حضور و همراهی وابستگان سپاه به عنوان بازوی دفاعی گفت و بیان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا وابستگان سپاه استان در لشکر عملیاتی قدس گیلان حضور داشته باشند.
انتهای پیام/