خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جریان ریشه‌دار حزب‌الله لبنان را نمی‌توان با ترور سرانش تضعیف کرد

مهر | سیاسی | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 19:29
با ترور سران و فرماندهان و بمباران و موشکباران مراکز و ساختمان‌های آن‌ها تضعیف کرد.
لبنان،شهادت،فرماندهان،روحاني،مقاومت،مخلص،تسليت،هاشم،شريف

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسبق ایران در پیامی شهادت سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
متن پیام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رمز مقاومت در مداومت است و آنچه ایستادگی علیه اشغالگری صهیونیست‌ها را ماندگار کرده، تداوم روحیه ایثار و شهادت و تبدیل نام‌های فرماندهان شهید به نمونه‌های فداکاری و ازخودگذشتگی برای رزمندگان و مجاهدان جوان و آزادگان جهان است.
جریان ریشه‌دار سیاسی – اجتماعی و دفاعی حزب‌الله لبنان که پاسدار حقوق و امنیت همه مردم لبنان، از هر دین و مذهب است را نمی‌توان با ترور سران و فرماندهان و بمباران و موشکباران مراکز و ساختمان‌های آن‌ها تضعیف کرد.
▫️حزب‌الله یک نهاد مردمی قدرتمند و با افتخار در لبنان است و عزت و قدرت آن با جهاد و مقاومت علیه دشمن غاصب و شهادت فرماندهان مخلص و مظلوم خود روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
اینجانب شهادت مجاهد نستوه، عالم وارسته جناب آقای سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در حمله تجاوزکارانه رژیم اسرائیل را محضر مقام معظم رهبری، مردم مقاوم لبنان و فلسطین، اعضای شریف و مخلص حزب‌الله لبنان و خاندان شریف ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
بی‌تردید پیوستن ایشان به یاران شهیدش، در عزم و اراده جریان مقاومت اسلامی هیچ تعلیق و تعللی ایجاد نخواهد کرد.
حسن روحانی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳