خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 19:30
تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است. بهترین راه مقابله با دشمن صهیونیستی راه امام حسین(ع) است که گفتند «هیهات منا الذله».
دشمن،خدا،فلسطين،دين،توليت،بانوي،كرامت،مطهر،حرم،امام،مأيوس،نص ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) که امروز در سالن اجتماعات دفتر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد اظهار کرد: مأیوس شدن دشمنان از ایجاد انحراف در دین اسلام بعد از واقعه غدیر فقط مخصوص دشمنان عصر پیامبر(ص) نیست؛ بلکه در طول تاریخ مستمر است و در هر زمان شکلش عوض می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز هم باید با بالا نگه‌داشتن پرچم ولایت برای یأس دشمن تلاش کنیم، افزود: امروز ما شاهد فتنه صهیونیست در جهان هستیم که به دین، امام و هدف ما چشم طمع دوخته و قرآن می‌سوزانند و با ولایت‌مداری ما مشکل دارند.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به مقاومتی که در لبنان و غزه اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: صهیونیست‌ها طرحی را دنبال می‌کردند که همه کشورهای به‌ظاهر مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط دوستانه برقرار کنند و ایران را در محاصره قرار دهند؛ ولی نصرت الهی این‌گونه رقم خورد که حماسه 7 اکتبر اتفاق افتاد و همه معادلات دشمن را به هم ریخت.
وی با بیان اینکه دو مجموعه بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند، افزود: یک مجموعه خدا، رسول و مؤمنین و گروه دیگر نیز کفار و مشرکین هستند که دائم کارهای مار را رصد می‌کنند تا بتوانند برای تخریب ما اقدام کنند؛ بنابراین باید همیشه مراقب اعمال و رفتار خود باشیم .
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه اگر ما با تمام قوا برای خدا کار کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد، افزود: نصرت خدا گاهی نظامی و ظاهری است و گاهی هم مانند واقعه عاشورا در ظاهر شکست، اما در واقع پیروزی و اعتلای کلمه‌الله است.
وی این حرف که عده‌ای می‌گویند دعوا را تمام کنید و همه برگردند سر مرزهای خودشان و دو دولت فلسطین و اسرائیل تشکیل شود را ساده‌لوحانه دانست و گفت: اسرائیل به دنبال حذف کشور فلسطین و حکومت از بحر تا نهر است؛ در زمان یاسر عرفات توافق شد که 22 درصد خاک فلسطین تحت حاکمیت فلسطینیان باشد و 78 درصد نیز تحت حاکمیت صهیونیست‌ها باشد؛ ولی آنها به این مقدار هم راضی نبودند و توافق خود را زیر پا گذاشتند.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است، گفت: بهترین راه مقابله با دشمن راه امام حسین است که گفتند هیهات منا الذله؛ مقاومت هزینه دارد؛ ولی آنچه ماندگار و ارزشمند است و موجب رضایت خدا می‌شود مقاومت است.
وی با بیان اینکه اگر تحت ولایت باشیم دین ما کامل و می‌شود و دشمن از انحراف در دین مأیوس می‌شود گفت: کشور و ملت باید نسبت به غصب فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حساس باشند تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) فراهم شود.
انتهای پیام/